قالیشویی فارسی

ساخت وبلاگ
رئیس اتحادیه قالی شویان تهران گفت: با توجه به شرایط کرونایی در کشور، سفارش شستشوی قالی و فرش نسبت به گذشته در تهران، ۷۰ درصد کاهش یافته است.
 
کاهش ۷۰ درصدی سفارش شستشوی قالی در تهرانبه گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری صداوسیما و به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف تهران؛ آقای حمید محمدی با بیان اینکه شستشوی فرش و قالی یک عمل بهداشتی برای ضدعفونی کردن محیط زندگی است، افزود: بر این اساس,، چون مردم از گسترش ویروس کرونا در بین خانواده‌ها ترس دارند، لذا سفارش برای شستشوی فرش در تهران ۷۰ درصد کاهش یافته است.
 
محمدی با بیان اینکه از سال ۹۷ نرخ شستشوی قالی افزایش نیافته است گفت: با توجه به افزایش قیمت شوینده‌ها و دستمزدها، هزینه واحد‌های صنفی قالیشویی در تهران بسیار افزایش یافته، اما نرخ‌های شستشوی قالی و فرش همچنان مربوط به سال ۹۷ است.
 
این مقام مسئول در اتحادیه قالیشویان تهران افزود: با توجه به چند برابر قیمت ها، مدتی است که به سازمان حمایت پیشنهاد داه ایم که نرخ‌های شستشوی فرش و قالی واحد‌های صنفی ما در تهران افزایش یابد.
 
رئیس اتحادیه قالی‎شویان تهران با اشاره به موافقت سازمان حمایت با افزایش تا ۲۵ درصدی نرخ شستشو گفت: با بررسی پیشنهادات این اتحادیه در نهایت سازمان حمایت از مصرف کنندگان با ۲۰ تا ۲۵ درصدی نسبت به نرخ‌های سال ۹۷ با
 
افزایش نرخ شستشوی فرش موافقت کرده که به احتمال زیاد هفته آینده برای اجرا ابلاغ خواهد شد.
 
محمدی با اشاره به کسادی بازار کار قالیشویان در تهران افزود: این مساله سبب شد ه که حدود ۲۰ درصد قالیشویان در تهران واحد‌های صنفی خود را تعطیل کنند.
 
بیشتر بخوانید: قالیشویی در حسین آباد
 
رئیس اتحادیه قالیشویان تهران با بیان اینکه بیش از ۳۵۰ واحد صنفی قالیشویی در تهران فعال است و ۵۰ متقاضی نیز همواره به دنبال تشکیل پرونده و عضویت در این اتحادیه بوده اند، گفت: با این حال تعداد زیادی از این واحد‌های صنفی بدون اخذ پروانه کسب فعال هستند که ما از آمار آن‌ها اطلاع کاملی نداریم.
 
وی اضافه کرد: با توجه به کاهش سفارشات قالیشویی در تهران واحد‌های صنفی ما که عموما بین ۱۰ تا ۱۵ نفر نیروی انسانی داشتند، حدود ۵۰ درصد از کارگران خود را تعدیل کرده اند، که عموما همه آن‌ها در سن جوانی هستند.
 
محمدی تاکید کرد: کار در قالیشویی بسیار سخت است و برای انجام قالیشویی و جمع آوری فرش‌ها از خانه‌های مردم وبازگرداندن آن‌ها را پس ازشستشو باید افراد جوان انجام دهند.
 
وی با اشاره به افزایش چند برابری قیمت شوینده‌ها گفت: پیش از این هر کارتن ۴۸ عددی پودر رختشویی را ۲۰ هزار تومان می‌خریدیم، اما قیمت هر یک کارتن این مواد شوینده هم اکنون ۱۸۰ هزار تومان است.
 
محمدی ادامه داد: قیمت آب ژاول که نابود کننده میکروب‌ها و ویروس و باکتری‌ها است، چندین برابر افزایش یافته است و قیمت یک بشکه کلر ۵۰ کیلویی که حدود ۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسید، الان به چندین برابر این قیمت افزایش یافته است.
 
رئیس اتحادیه قالیشویان تهران گفت: اصل کار واحد‌های صنفی قالیشویی در کشور مصرف شوینده هاست و افزایش چندین برابری قیمت این محصولات مشکلات زیادی را به وجود آورده و در این شرایط کسادی بازار و سفارشات، پیگیری مسایل مالیاتی و یا بیمه کارگران و جریمه بیمه برای واحد‌های صنفی قالیشویان دور از انتظار ما است.
 
محمدی افزود: انتظار ما حمایت بیشتر دولت و دستگاه‌های اجرایی از واحد‌های صنفی که به علت شیوع ویروس کرونا فروش آن‌ها کاهش چشمگیری داشته، است تا بتوانیم در این شرایط مشکلات خود کاهش دهیم.
قالیشویی فارسی...
ما را در سایت قالیشویی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی fatsicarpet بازدید : 168 تاريخ : يکشنبه 23 آذر 1399 ساعت: 19:20

اعمال خلاف شئون در یک قالیشویی در قم /سه مرد و یک زن دستگیر شدند

سرهنگ جعفریان گفت: چهار تن در یک کارگاه قالیشویی در قم در پی اعمال خلاف شئون و انعکاس آن در فضای مجازی بازداشت شدند.

اعمال خلاف شئون در یک قالیشویی در قم /سه مرد و یک زن دستگیر شدند

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سرهنگ مراد حسین جعفریان ،فرمانده انتظامی شهرستان قم اظهار کرد: درپی دریافت خبری مبنی بر این که گروهی از کارگران غیربومی یکی از قالیشویی‌های اطراف قم پس از اتمام کار و در ساعات استراحت خود  اقدام به اعمال خلاف شئون اسلامی کرده بودند و تصاویر آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 

 

او افزود:با  تشکیل تیم تلفیقی پلیس و سپاه استان، محل موصوف و متهم اصلی این گروه شناسایی و پیج اینستاگرام او به دست آمد.

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان قم تصریح کرد: با رصد و کنترل پیج نامبرده مشاهده شد که او ضمن قدرت نمایی و کری خوانی در صفحه‌ی شخصی خود، اقدام به حمل سلاح گرم نیز می‌کند و آن را در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارد.

 

 

او ادامه داد: تیم‌های متشکل از پلیس و سپاه در زمانی مناسب وارد قالیشویی شدند و در بازرسی از محل ٍ، لوازم و خودرو متهمان، یک قبضه سلاح کمری، یک قبضه سلاح شکاری، یک عدد اسپری اشک آور،یک قبضه قمه و مقداری نوشیدنی غیر مجاز کشف و در مجموع ۳ نفر مرد و یک نفر زن دستگیر شدند.

 

بهترین قالیشویی تهران از نظر مردم

قالیشویی فارسی...
ما را در سایت قالیشویی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی fatsicarpet بازدید : 166 تاريخ : يکشنبه 16 آذر 1399 ساعت: 22:51

واکنش جالب علی پروین به شباهت اسمی با یک قالیشویی
علی پروین با انتشار یک استوری، به مغازه ای که از نام و شهرت او استفاده کرده معترض شد.
دردسر چهره‌های معروف در استفاده از اسم و شهرت آنها تمام شدنی نیست و علی پروین نیز به عنوان یکی از شناخته شده ترین افراد فوتبال ایران نیز هیچ‌وقت از این قاعده مستثنی نبوده است.
 
این بار هم گویا یکی از مغازه‌های قالیشویی از اسم پروین استفاده کرده است. پروین با انتشار تصویر آگهی این قالیشویی که با اسم و فامیل او هم نام بوده در استوری اینستاگرام هرگونه وابستگی به این مجموعه صنفی را رد کرد.
 
مقالات دیگر:
قالیشویی فارسی...
ما را در سایت قالیشویی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی fatsicarpet بازدید : 165 تاريخ : دوشنبه 10 آذر 1399 ساعت: 2:17

۴۴۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری در آذربایجان‌ غربی پرداخت شد

گروه استان‌ها- مدیرکل تعاون و کار آذربایجان‌ غربی گفت: از محل اعتبارات تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری تاکنون پنج هزار و ۲۴۳ پرونده با مبلغ ۴۴۴ میلیارد تومان پرداخت شده و منجر به ایجاد اشتغال جدید برای ۱۲ هزار و ۷۹ نفر شده است.

ابوالفضل عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به طرح‌های بهره‌برداری رسیده از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و عشایری آذربایجان‌ غربی از سال 96 تاکنون اظهار داشت: در این راستا از محل اعتبارات تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری استان از ابتدای طرح تاکنون پنج هزار و 243 پرونده با مبلغ 444 میلیارد تومان پرداخت شده و منجر به ایجاد اشتغال جدید برای 12 هزار و 79 نفر شده است.

 

وی تصریح کرد: برای مثال طرح توسعه واحد آب غنی شده با اکسیژن و آب معدنی و تولید بطری از پت و تولید انواع پریفرم در ارومیه با اشتغال 40 نفر و میزان تسهیلات پرداختی 36 میلیارد ریالی انجام شده است.

 

پرداخت تسهیلات به طرح گردشگری تفریحی و اقامتی در سیلوانا ارومیه

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌ غربی گفت: همچنین پرداخت تسهیلات برای واحد معاینه فنی خودرو برای اشتغال 13 نفر، حمایت از طرح گردشگری تفریحی و اقامتی در سیلوانا با پرداخت تسهیلات 75 میلیارد ریال و اشتغال 80 نفر و کمک به واحد تولیدی مصنوعات چوبی با اشتغال 10 نفر در ارومیه از سایر اقدامات این اداره کل بوده است.

بیشتر بخوانید: قالیشویی میرداماد

وی با اشاره به اینکه تسهیلات 11 میلیارد ریال برای اشتغال هشت نفر در واحد تولید کامپاند و گرانول‌های پلیمری در ارومیه پرداخت شده است افزود: از سوی دیگر پرداخت 50 میلیارد ریال برای احداث گلخانه هیدروپونیک صیفی و سبزی، 96 میلیارد ریال با اشتغال 70 نفر برای احداث کارخانه خوراک دام و طیور با ظرفیت 30 هزار تن و نیز 150 میلیارد ریال برای اشتغال 93 نفر در کشتارگاه صنعتی دام ارومیه در این مدت انجام شده است.

 

واحدهای تکثیر و پرورش ماهی در ارومیه با استفاده از تسهیلات اشتغال

 

عبادی بیان کرد: علاوه بر آن، حمایت مالی از واحدهای تکثیر و پرورش ماهی قزل‌آلا در ارومیه، پرورش زنبور عسل، گاوداری شیری و کارگاه تولیدی ظروف مسی در ماکو، احداث گلخانه هیدروپونیک صیفی‌جات و تولید و بسته بندی قارچ و نیز تولید سرباتری آسان‌بست در چالدران از سایر اقدامات بوده است.

 

 

وی افزود: علاوه بر آن برای واحد تولیدی پکیج پیش ساخته‌ فاضلاب و واحد جوجه‌کشی در شهرستان چایپاره و نیز تولید تشک فنری، طبی و روتختی، کارگاه توربافی، پرورش گاو شیری، تولید کفپوش‌های پلاستیکی و ورزشی در خوی، واحد گاوداری و بره پرواری در اشنویه، کارگاه بافت پارچه نخی و تولید شیشه دوجداره در نقده تسهیلاتی پرداخت شده است.

 

اشتغال 80 نفر در کارخانه تولید آرد و فراورده بذر در پیرانشهر

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت 24 میلیارد ریال تسهیلات برای کارخانه تولید آرد پیرانشهر برای اشتغال 40 نفر خبر داد و بیان کرد: همچنین برای تولید و فراوری بذر گندم و اشتغال 40 نفر در این شهرستان تسهیلاتی پرداخت شده است.

 

وی اظهار داشت: پرداخت تسهیلات برای اشتغال 25 نفر در کارخانه تولید آسفالت، تجهیز و نوسازی پرورش مادر گوشتی برای اشتغال مستقیم و غیرمستقیم 68 نفر، تجهیز و توسعه واحد پرورش جوجه یک روزه برای اشتغال 70 نفر و نیز کارخانه قند با اشتغال مستقیم و غیرمستقیم پنج هزار و 500 نفر نیز در شهرستان مهاباد انجام شده است.

 

پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و شهری در شهرستان‌های جنوب استان

 

عبادی فعالیت کارگاه پیکرتراشی و موزه مردم‌شناسی و قالیشویی صنعتی، سیلندرپرکنی و شارژ کپسول و کارگاه سفالگری شهرستان بوکان، احداث دامپروری صنعتی و واحد چیپس میوه، مرکز جمع آوری شیر خام 35 تنی در سردشت، فراوری و بسته‌بندی انواع جوانه‌های گندم، ماش و عدس، تجهیز بیمارستان دامپزشکی، واحد فراوری بذر اصلاح شده، اصلاح گلخانه سبزی و صیفی در میاندوآب، فراورده محصولات چوبی در شاهین دژ و همچنین راه اندازی گلخانه آیروپونیک زعفران در تکاب نیز با استفاده از تسهیلات اشتغال پایدار عشایری و روستایی انجام شد.

 

مقالات دیگر:

قالیشویی

قالیشویی فارسی...
ما را در سایت قالیشویی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی fatsicarpet بازدید : 157 تاريخ : پنجشنبه 6 آذر 1399 ساعت: 22:31

فرماندار: زمینه خروج صنوف مزاحم از بندرعباس فراهم شود

 

بندرعباس - ایرنا - فرماندار بندرعباس گفت: مدت طولانی شده که طرح انتقال صنوف مزاحم از این شهر به خارج از محدوده شهری مطرح بوده اما تا این لحظه جنبه اجرایی نیافته است و این کار بایستی محقق شود.

 

عزیزاله کُناری روز دوشنبه در نشست کارگروه ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری اظهار داشت: شهرداری بندرعباس باید این موضوع را پیگیری کرده تا جانمایی و طراحی مکانی برای این صنوف به سرعت انجام شده و روند انتقال آن‌ها آغاز شود.

 

وی ادامه داد: عملیات اجرایی زمین ۵۸ هکتاری مصالح فروشان در محدوده روستای قادهار در شمال بندرعباس حداکثر تا ۱۵ ماه جاری آغاز شود و طراحی لازم برای اجرای مکان‌های استقرار تعمیرگاه‌ها، درب و پنجره سازی و آلومینویم کارها در زمین ۳۰ هکتاری ایسین نیز انجام شود.

رییس کارگروه ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهر بندرعباس بیان داشت: همزمان سایر فرآیندهای باقی مانده و تکمیلی برای استفرار این صنوف در خارج از شهر بندرعباس انجام گیرد و اتحادیه قالیشویی ها نیز آخرین وضعیت اجرای طرح را به فرمانداری اعلام نماید.

 

مقالات دیگر

چگونه فرش ابریشم را تمیز کنیم

قالیشویی فارسی...
ما را در سایت قالیشویی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی fatsicarpet بازدید : 160 تاريخ : چهارشنبه 5 آذر 1399 ساعت: 20:24

به گزارش اینا نیوز در گذشته قالیشویی در منازل انجام می شد و افراد خانواده با استفاده از فرچه و پودر رختشویی و برخی مواد شوینده دیگر با همدیگر قالی های منازل را می شستند، امروزه دیگر کمتر کسی این کار پر زحمت را انجام می دهد زیرا قالیشویی های مدرنی وارد بازار آمده اند که از تجهیزات قالیشویی به روز و مدرن استفاده کرده و دیگر نیازی نیست افراد با دست قالی های سنگین خود را بشویند.

 

تجهیزات قالیشویی اتوماتیک به شما در صرفه جویی هزینه ها کمک می کند، باعث افزایش بهره وری و سوداوری مشاغل در حیطه نظافت می شود، هر نوعی از انها چه به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می تواند گرد و غبار فرش ها را گرفته و انها را شسته و هم چنین خشک می کند، برای این سه مرحله تجهیزات متفاوتی وجود دارد که برای قالیشویی ها بسیار مقرون به صرفه است. چند نوع از  انها را در این بخش ذکر خواهیم کرد. قالیشویی های مدرنی وارد بازار آمده اند که از تجهیزات قالیشویی تمام اتوماتیک استفاده کرده و دیگر نیازی نیست افراد با دست قالی های سنگین خود را بشویند.

 

–  تجهیزات قالیشویی نیمه اتوماتیک 

 

– تجهیزات قالیشویی تمام اتوماتیک 

 

– تجهیزات مبل شویی

 

-تجهیزات مبل شویی صنعتی

 

-تجهیزات مبل شویی و موکت شویی

 

با استفاده از تجهیزات قالیشویی مدرن و با تکنولوژری روز دنیا میتوان در کیفیت شستشو و رضایتمندی مشتری تاثیر مهم گذاشت.

 

در قالیشویی های سنتی معمولا از دستگاههای قدیمی و دستی استفاده میگردید که معروفترین این دستگاههای سنتی برای شستشو دستگاه شلاق زن میباشد و برای خشک کردن از دستگاه خشک کن دیگی استفاده میگردید.شرکت های قالیشویی حرفه ای یک انتخاب عالی برای شستشوی فرش های شما هستند. تجهیزات شستشوی آنها قدرت مکش بیشتری دارد و فرایند خشک کردن فرش را سریعتر انجام می دهند. حرفه ای های واقعی همچنین شناخت مناسبی از تمامی تجهیزات در دسترس دارند، انواع الیاف و ساختارهای تشکیل دهنده فرش را می شناسند و از افراد مجرب برای شستشوی فرش های شما تحت شرایط مختلف بهره می برند.

 

کارخانه ماشین سازی عزیزی با 40 سال سابقه فعالیت در صنعت ماشین آلات کشور از اولین مجموعه های ساخت تجهیزات قالیشویی در سراسر ایران و از معتبرترین و خوشنام ترین سازندگان داخلی این صنعت است که فعالیت خود را در سال 1357 با احداث کارخانه ماشین سازی در تهران آغاز کرده است.

 

این شرکت افتخار دارد که با تلاش خستگی ناپذیر کارکنان خود توانسته با تحولی چشمگیر جایگاه ویژه ای در زمینه صنعت و اقتصاد کشور ارائه و همچنان با تکیه بر بنیه علمی میراث گرانبهای تجربه پیشینیان و اراده استوار کوشش نماید طلایه دار این صنعت عظیم باشد.

 

تجهیزات قالیشویی اتوماتیک را با بهترین کیفیت از شرکت ما بخواهید.

آبگیر لوله ای که در اصل به آن خشک کن نیز می گویند، سانتریفیوژی است که به شکل چرخشی کار می کند و استانداردی برای هر چرخش وجود دارد، معمولا این استاندارد در هر دور چرخش بین 200 تا 1400 دور گردشی است.هر قالیشویی باید دارای دستگاه آبگیر لوله ای باشد، زیرا با این نوع تجهیزات قالی ها خشک می شوند بنابراین این دستگاه یک از مهم ترین تجهیزات قالیشویی است که باید برای آب گیری کردن هر فرش بکار برود.

 

استانداردی که برای هر دور بکار می رود چقدر است؟

 

به شکل معمول استانداردی که برای هر دور تعیین شده است بین 1400 تا 1600 است البته این برای ابگیرهایی است که دارای استانداردهای اروپایی بوده و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار باشند.

 

چه نوع آبگیر لوله ای مناسب است؟

 

اگر می خواهید کیفیت آبگیری در هر فرش بالا برود و فرش ها به سرعت خشک شوند، باید به تعداد سوراخ هایی توجه کنید که این نوع سوراخ ها بر روی خود لوله آبگیر قرار دارند و هم چنین قدرتی که موتور آبگیر لوله ای فرش دارد نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.البته باید حتما به جنس سبد نیز توجه ویژه داشته باشید.

 

لرزش دستگاه آبگیر لوله ای:

 

آبگیر لوله ای به شکل معمول از لرزش تجهیزات برخوردار هستند اما این نوع لرزش را می توان با استفاده از راهکارهایی بسیار کمتر کرد. بهترین روش برای این کار این است که از لاستیک هایی استفاده شود که درون آنها باد زیادی وجود داشته باشد و این نوع لاستیک ها به یک کمپرسور متصل شده، هم چنین اینکه این دستگاه را به شکلی کاملا متوازن در هر مکانی نصب شود نیز باعث می شود لرزش کمتر شود، از طرفی نوع جنس سبد نیز در این بخش مهم است که این مورد نیز باعث می شود لرزش آبگیر کمتر شود.

 

ویژگی های انواع آبگیر لوله ای

 

یک آبگیر لوله ای مدرن دارای توان بالایی برای خشک کردن است به صورتی که در حدود 100 درصد فرش را خشک می کند. این نوع تجهیزات نباید هنگام خشک کردن فرش را چروک کند. وقتی فرش را خشک می کند نباید رنگ های فرش به دلیل دورانی چرخیدن در هم ترکیب شوند. البته رابطه چرخش توری و را در یک آبگیر را نیز باید مورد توجه قرار دادزیرا میزان سرعت خشک کردن فرش ها در اصل به همین نوع چرخش توری بستگی دارد.این تجهیزات برای یک قالیشویی مدرن بسیار کاربردهای زیادی دارد.

 

مشخصات یک آبگیر لوله ای قالیشویی

 

ولتاژ هر نوع آبگیر باید حداکثر تا 25 آمپر باشد، می توان گف قدرت موتور یک آبگیر لوله ای در حدود 20 اسب بخار باید باشد.سرعت چرخش به صورت دورانی نیز می تواند در حدود 1400 الی 300 بوده که در هر نوع تجهیزات این نوع سرعت متغیر است. اینگونه تجهیزات برای هر نوع قالیشویی اتوماتیک لازم است بنابراین با استفاده از این تجهیزات به طور معمول خشک شدن فرش ها به سرعت انجام گرفته و تحویل فرش با سرعت بیشتری انجام می گیرد و هم چنین به فرش ها هیچ گونه اسیبی نمی رسد به همین دلیل است که از این نوع تجهیزات باید استفاده شود.

 

یکی از بهترین دستگاه هایی که در عرصه آبگیری فرش تولید شده است آبگیر لوله ای فرش می باشد که باعث جلوگیری از پارگی و چروک فرش می شود

 

قیمت دستگاه قالیشویی

برای یافتن یک دستگاه قالیشویی با کیفیت، در نظر گرفتن قیمت آن موضوع مهمی می باشد. بنابراین خرید یک وسیله مقرون به صرفه با امکانات، تجهیزات و قابلیت های عالی، پیشهاد می گردد. در واقع قبل از انتخاب دستگاه قالیشویی، استطاعت مالی و کارآمد بودن دستگاه را با یکدیگر هماهنگ کنید.

 

مزایا و قیمت دستگاه قالیشویی :

 

– استفاده از اجناس با اصالت و اصل کشورهای اروپایی و ژاپنی

 

– استفاده از اجناس با کیفیت و با آلیاژ بالا

 

– سابقه چندین ساله در بخش شست و شو و بکارگیری آن در ساخت دستگاه شست و شو مانند: دستگاه آبگیر لوله ای درب دار و بدون درب،دستگاه خاکگیر و دستگاه شست و شوی ثابت و همچنین گرمخانه و دیگر محصولات

 

– تمام قطعات بکار رفته در دستگاه ها مهندسی شده و بر اساس تجارب آقای عزیزی در بخش شست و شو می باشد

 

– ضمانت نامه ای که به همراه محصولات تحویل مشتری می شود دارای 1 سال اعتبار و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد

 

– قیمت بسیار پایین نسبت به محصولات مشابه و کیفیت بسیار بالای محصولات

 

– شما با استفاده از دستگاه های شست و شو ماشین سازی عزیزی می توانید از زمان شست و شو تا خشک کردن و بسته بندی آن خیالی آسوده داشته باشید و در استفاده از نیروی انسانی تا 50% درصد با کاهش روبرو شوید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

 

 

مقالات مرتبط دیگر:

قالیشویی جلفا

قالیشویی فارسی...
ما را در سایت قالیشویی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی fatsicarpet بازدید : 203 تاريخ : دوشنبه 3 آذر 1399 ساعت: 20:14